نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3585
-
الف
+

تهیه کننده سریال «مختارنامه»: هنگام فلمبرداری 3 بار سکته کردم

«محمود فلاح» درخصوص خاطرات خود در ساخت سریال «مختارنامه» و برنامه های کاری آینده اش سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمود فلاح» تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران که سریال هایی هم چون «خوش رکاب» و «کلانتر» به تهیه کنندگی وی از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسیده، در یک مصاحبه درخصوص خاطرات خود در ساخت سریال «مختارنامه» و فعالیت هایش در آینده سخن گفت.

«محمود فلاح» تهیه کننده سریال مختارنامه درباره ساخت این سریال گفت: نمی دانم تا به حال چند بار این سریال از تلویزیون نشر شده اما این را می دانم که دیگر تبدیل به پر تکرارترین سریال تلویزیون ایران شده است.

وی ادامه داد: خدا را شکر می کنم که مردم «مختارنامه» را دوست داشته و دارند و با عشق آن را دنبال می کنند. همیشه فکر می‌کنم بزرگترین سعادتی که در زندگی نصیبم شده همین ساخت «مختارنامه» بوده است.همیشه فکر می‌کنم نیروی ماورایی در همه این سال ها مراقب ما بود و به نوعی بیمه شده بودیم.

وی درباره یکی از تجربیات خود در طول ساخت این سریال، به فارس گفت: وقتی ساخت این سریال آغاز شد، من ۶۲ ساله بودم و زمانی که ساخت آن تمام شد دیگر 70 ساله شده بودم. کار تولید این سریال بسیار سخت بود تا به جایی که در زمان ساخت مختارنامه سه بار سکته کردم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: حتی عملیات قلب هم داشتم اما محکم می گویم که این سریال با عشق بسیاری ساخته شد. خدا را شکر می‌کنم که این سعادت شامل حال ما شد و تولید سریال فاخر «مختارنامه» در کارنامه ما ثبت شد.

«محمود فلاح» درخصوص فعالیت های خود در آینده گفت: اگر خداوند عمری عنایت کند، آرزو دارم یک کار مذهبی با موضوع «قیام مختار» بسازم. دلم می خواهد دوباره یک اثر جدید بسازم اما نمی دانم که می توانم یا خیر.

وی ادامه داد: من بخش های مربوط به «زهیر بن قین» را در سریال «مختارنامه» بسیار دوست دارم. دلم می خواست که سریالی را با همان حال و هوا بسازم حتی در این مورد با مرحوم «فریبرز صالح» صحبت کرده بودم ولی متاسفانه نشد و حالا هم نمی دانم که شرایط جسمانی اجازه میدهد که بتوانم این سریال را بسازم یا خیر.

«محمود فلاح» زاده ۱۳۲۴ خورشیدی می باشد که در سال۱۳۴۷ خورشیدی با ورود به تلویزیون ملی ایران فعالیت حرفوی خود را آغاز کرد.

وی مدیریت های مختلف در سازمان صدا و سیمای ایران را بر عهده داشته و پس از بازنشستگی تهیه کنندگی چندین سریال و فلم سینمایی را با موفقیت به انجام رساند.

از کارهای شاخص وی تهیه کنندگی سریال «مختارنامه» می‌باشد که عظیم ترین سریال تاریخی ساخته شده در ایران است.

گفتنی است که سریال های «تفنگ سرپر» و «خوش غیرت» به تهیه کنندگی «محمود فلاح» پیش تر از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر